Drömmar

Jag kommer väldigt ofta ihåg mina drömmer och de är ofta väldigt konstiga och roliga så tänkte jag skulle dela med mig lite :)
 
I natt var jag typ Kalle Anka och skulle ta över och nyöppna en stor mataffär. Affären blev då invaderad av lila små larver som var exakt överallt. Då gjorde vi juice på dessa och gick ut på stan för att pröva om folk tyckte om den lila juicen, vilket de gjorde. Så då kunde vi öppna affären.
Vakten på affären tyckte dock att alla skulle gå runt i en sådan flytväst som plåses upp när man hamnar i vatten. Jag hade inte det när jag stod ute på bryggan och då kom han och tacklade ner mig i vattnet samtidigt som han skrek "Du har inte din väst på". Han ramlade med i och höll nere mig, så blev en kamp att komma loss och komma upp till ytan. När jag precis nådde ytan så tog drömmen slut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0