Inte helt hundra

Klantarsle jajemensan!
När jag i eftermiddags skulle plocka upp en sak ur sinken skär jag mig på en trasig glasskiva som låg så där lite lagom ut över kanten. Blodet rann från hacket i tummen, precis på leden. Snälla Simon körde mig och Idah till vårdcentralen som tursamt nog hade kvällsöppet. Hade nog inte hamnat så värst högt på akutens prioriteringslista :P Läkaren kollade noga på såret och utlät att det inte var någon fara och systern plåstrade om och spjälkade tummen.
Tappade orken för att räkna matte så försöker istället kurerar min urinvägsinfektion med massa tranbärsjuice och citronvatten.
Min kropp är inte helt på topp nej..
Men imorgon är en anna dag och ett nytt försök att klara mig utan missöden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0