Bra granne

Inte fel att bo granne med biblioteket så lätt kan låna en bok som behövs och köpa med sig en kaffe. För nu ska det sista på mitt självständiga arbete fixas och sedan ska det lämnas in, äntligen!

Sitter i min, vår :), nya lägenhet som är stor men stökig. Har ingen kamera så jag kan lägga upp bilder till dig Elin, men lika bra att vänta tills det ser mer ok ut. Har inte rikigt fixar i ordning än :P Har jag tur fixar mannen det när jag är borta nästa vecka men tvek. Förhoppningsvis har han tagit hand om sina kläder som ligger över hela sovrumsgolvet. Men ska inte var hård, han har en riktigt fullspäckad vecka så förståligt. Men allt lite tråkigt att han inte hunnit göra så mycket här hemma. Jag orkar inte riktigt själv så därför det ser ut som det gör, men det kommer :)

Först en vecka i ÅRE, åker i morgon :) Ska bli så underbart att åka skido, så jäkla underbart!!


Och ska tillägas att de andra grannarna i huset inte är så pjåkiga de heller :)
Kommer bli great de här! tjohoo!!

Kommentarer
Postat av: elin

Jag ser fram emot dom! :D Hoppas du har det bra i ÅRE snygging ! puss

2012-01-20 @ 18:36:08
URL: http://neeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0