jag trivs

Fredagen började inte så väsrt skoj genom att vi på "första parkett" fick se E bli påkörd av en bil och göra en ordentligt luftfärd innan han landade på asfalten. Jag var först framme och fick en hel del flashbacks från Mikales skada. Men med en otroligt rôta så slutade allt bra och jag tycker att vi under omständigheterna hade en myckte trevlig dag på akuten E, E och jag.

Fredagen avslutades sen mycket bra med ett mysigt biobesök. Såg Inception vilken var riktigt bra, verkligen sevärd.

Efter lite godis till frukost har jag nu varit ute på 1,5 timmes skön promenad och fick till ett härligt samtal med mor min. Har just nu lite svårigheter med att äta min äggmacka, men trefika hos Persson väntar och sen ikväll fest med massa nytt folk.

Ja jag trivs verkligen med mitt liv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0