nu och sen

Sitter och försöker planera mattegenomgången om algebraiska uttryck jag ska ha första dan på VFUn, på måndag. Men går sådär. Fast till mitt försvar pluggar jag ju inte till mattelärare, än..

Kanske borde förbereda mig inför Kemiföreläsningen imorn istället. Sex timmar med fyra kapitel i den stora tunga engelska kemiboken. Borde kanske i alla fall ha en hum om vad de ska handla om.

_______

Ikväll är det röstning för Överstaben 2011 och lilla jag är nominerad till sekreterare. Hoppas på att ingen motnominerar sig så blir det en enkel match.

Drömde om det inatt. Frida som är nominerad till ordförande gjorde värsta uppträdandet. Brunmålad i ansiktet sjöng och rappade hon med en dansgrupp på 15 pers. Jag satt som näst i tur att gå upp och fick värsta ångesten. Haha

Sekreterarlook? =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0