sommarminnen


Det känns konstigt att jag inte ska tillbringa hela min sommar på Marstrand.

Att jag inte på väg till jobbet ska kika in hos Kicki eller torka av borden på uteserveringen samtidigt som härliga Roger fyller på baren.
Att jag inte ska tjôta gärnet med Lotta eller så gott som varje kväll sitta med ett glas på Wärdshuets veranda.
Att jag inte varje dag ska gå på kajen eller inte äta massa glass från Drotts glasskiosk.


Det blir en annorlunda sommar i år, men säkert minst lika härlig, roliga och underbar!!

Och ska såklart se till att få några härliga dagar på Marstrand med =)



Kommentarer
Postat av: Lott-pott

Hej gumman,

det kommer verkligen inte bli en sommar som alla andra utan dig, men jag tror du kommer få sketskoj i Halmstad :) Jag saknar Marstrand bara av att se den där bilden... Ha det bäst!

puss & kram

2010-06-03 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0