ingen stång och ingen krans

men dock en härlig midsommar  =)

Satte klockan för att äta god midsommarlunch med Mia och Jossa innan plikten kallade för Mia. Så gott med allt som hör en midsommarlunch till och första färskpotatisen och första svenska jordgubbarna för min del :)

 

Morfar ringer:

- Glad midsommar morfar

- Var är du?

- Jag är i Halmstad och äter midsommarlunch med två kompisar..

- Jobbar du?

- Jag ska jobba kl sex.

- Jobbar du till sex?

- Nej, jag ska börja kl sex.

- Jag är hos Inga-Lill och vi tänkte åka ner till Halmstad.

- Vad skoj.

 

Så nu kommer de ner =) Han är så go min älskade morfar!

 

Ligger så länge på balkongen i min hängmatta, äter choklad och lyssar på musik från tre håll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0