jobbhelg

Ska jobba både fredag och lördag natt som pastatant. Inte precis de roligaste jag kan tänka mig att ägna helgkvällar och nätter åt men men är ju ändå lätta pengar som kan användas till att göra roliga saker :) 




Igår togs min Gekås-oskuld och jag fick en bra förstagång. Vi möttes av ovanligt tomma parkeringarna och därför lite folk i varuhuset. Kan bero på att vägarna dit var riktigt snöiga och isiga, men C körde så fint och lugnt.

Jag hade med mig en lång lista på vad som behövdes och fick strukit det mesta på den. Såklart blev det också en hel del mindre nödvändiga saker, men inte mycket. Notan slutade på bara dryga 1300 :-

Ja jag kan säga att Gekås var ok, blev inte överväldigad men heller inte avskräckt. Kommer säkerligen bege mig dit nån gång till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0