svar

Nämn något som gjorde dig glad igår: Härlig middag med härliga tjejer

Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade av sms

Vad gjorde du för 15 min sedan: Såg på halv åtta hos mig

Det sista du sa högt: nämen om jag ska.. (ja jag pratar högt för mig själv)

Det senaste någon sa till dig: hej

Vad har du druckit idag: vatten

Vad var det senaste du åt: hemmagjort bröd och linssoppa

Vad var det senaste du köpte: inträde till kåren

Vad är det för väder hos dig nu: ännu mera snö

Godaste glassmaken: pecannöt-kola

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Sover du tungt: ja på natten, nej på morgonen

Drömmer du mardrömmar: då och då

Favoritklädsel: shorts och linne

Vad ser du om du tittar till höger: spisen

Vad gör dig glad just nu: att jag ska träffa gamla kompisar i helgen

Vad ska du göra härnäst: gå ner och hämta tvätten

Humör just nu: tillfreds

Favoritgodis: choklad

Kläder just nu: ullsockar, mysshorts och sweatshirt från SM 2003

Sommarplaner: norge eller halmstad

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: spelade klarinett i 6 år men har inte spelat på länge nu

Morgon eller nattmänniska: morgon

Vad är viktigast för dig: att ha nära vänner

Är du kittlig: pappas terror har gjort mig i stort sett immun

Snarkar du: tydligen ibland

Längtar du mest efter just nu: våren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0