snöflingor stora som 50 öringar (om ni kommer ihåg dem)

Nybakat Östrabröd med smör på är så gott! Skulle kunna äta de som lördagsgodis.

Det snöar som bara den! För mig som bara ska transportera mig till fots är det underbart. Massa snö att leka i imorn :D Imorn ja för idag ska jag jobba på Bulls hela dagen. Får se om det blir lika mycket att göra som förra lördagen.

Snöandet syns knappt men sex av mina sju amaryllis. Stjärnans vänstra
spets pekar exakt på där strippstången borde finnas, men den har försvunnit.

 

Utklädda till eljusslinga. Vi satt ihop hela kvällen!



Kommentarer
Postat av: mia

hahahahaha! UNDERBARA CALLEN! <3

2010-12-19 @ 19:09:45
URL: http://miiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0