slut

Nu har jag haft min sista lektion, satt in alla papper i pärmen och bjudit på hejdå-fika. Vad mer att göra? Kanske ta ett litet utvärderingssnack med min handledare, skriva ner mina kritiska händelser och sedan en tur på stan.

Känns skönt att vfun är över, trodde Mia aldrig jag skulle säga, men har varit så mycket och så långa dagar. Tycker om mitt liv som student med massa lediga dagar (även om nästa vecka är fullproppad av föreläsningar). Men jag har lärt mig en hel del och utvecklats i min roll som lärare. Jag har fått reda på att jag pratar för högt/gällt och att jag går lite för snabbt fram i mina genomgångar och föreläsningar. Gör om gör rätt till nästa gång :)

Snart helg, en fullspäckad sådan :)

Kommentarer
Postat av: mia

haha! nae, det trodde hon aldrig! men. jag håller med. kul har det varit, fast... ge mig mina sovmorgnar tillbaka vaaa!! haha. PUSS!

2010-12-11 @ 12:30:43
URL: http://miiab.blogg.se/
Postat av: elin

Wie va skönt för dig! sågatt du jobbar på bullen ikväll! :) kul! ses en dag! puss

2010-12-11 @ 12:38:48
URL: http://neeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0