är underbart glad över att jag har en balkong

Först vill jag säga jag, Nina, tycker att Amelie är nått av de sötaste på denna jord :)

På overallsinvigningen igår lärde mig ett par saker, bl.a. hur surströmming luktar, eller snarare stinker. Följelärdomen blir att man ska undvika denna lukt, men blir lite svårt när den sitter i mina kläder och min overall. Gjorde nämligen en rolig lek där ett snöre ska träs igenom hela lagets kläder, ett snöre som har gosat sig i en burk men surströmming. Yummi.

Annat som fanns på min overall när jag gick hemåt var chokladpudding, grädde, tandkräm, tonfisk, mjöl, ägg, såpa, filmmjölk och öl, så blev att ställa sig med hela munderingen i duschen. För en overall får inte tvättas såvida du inte befinner dig i den =P

Vad fasiken håller de på med tänker du säkert och det är en befogad tanke.. Men vi hade allt en rolig kväll trots lite obehagligheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0