Amelie kan va den sötaste på denna jord!



Antingen är Nina full, ramlat och slått i huvudet eller så är det helt enkelt inte Nina som skriver...
1-0 till er som redan gissat att de e amelie som skriver. Jag är lite bitter, jag lyckades göra jordens dubbelbokning och säga att jag kunde jobba på City Gross mellan kl. 17-21, tiden som inte ens ger några pengar.

Nina däremot är sprudlande glad. Har 10 000 humlor vaknat så har de nog hoppat in i Nina och tatt över hennes kropp för hon flyger fram.

1. Hon sprang imorse vilket tydligen får en att må bra.
2. Hon sket i att storhandla och prioriterade shopping på stan
3. Hon bjöd mig på glass (detta var även min höjdpunkt på dagen)
4. Hon lyckas byta bort alla tiden på pastavagnen och har istället -->
5. Fått jobb på Bulls.
OCH 6. Jag har lagat en fisksoppa

Ikväll skall Nina på overallsinvigningen. (Den jag EGENTLIGEN skulle vart me på men som kan #¤%&/¤ sig)
Efter det skall Nina på Gasqu, (Den jag EGENTLIGEN skulle vart me på från början)

Å andra sidan har ja fått skriva endel uppdrag till de små ettorna som de skall utföra under dagen och jag kommer komma dit vid halv 10-tiden. Ja har ju ändå pröjsat 100 spänn för det ;)

Nu har Nina så snällt förklarat för mig att om man ler, så kan man inte vara sur och om man har någon runt sig som är glad, så kommer glädjen att smittas. Så hon hoppar gladeligen runt. Men det gör hon faktiskt rätt i. Solen är framme och magen är mätt så så himla ledsen kan man inte vara, bara bitter, men det är en annan sak :)

Nu tackar jag för mig och ser om jag någon dag får min egna blogg, eller om jag helt enkelt skall stanna kvar vid min trygga bok där orden bara blir till för mig själv. 1-0 till Nina som iaf är gladast i Halmstad idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0