Heja Barca

Hade det inte varit för segaste internetet så hade det funnits massa roliga bilder här. Så skyll inte på mig nu bror om det inte är kul. 

Igår hittade jag rulltrappor uppför gatan! Tur för mig då backen var sketabrant, tom värre än världens brantaste gata som finns i San Fransisco, de ni. Och idag har jag suttit och inspekterat myror som attackerade en baguettebit. Ja man måste ju roa sig på nått sätt när jag är utelämnad åt mitt öde alldeles själv. (Jag lyckades precis med ett fingerkommando på den här jäkla mac-datorn!) Jag har rätt trevligt med mig själv faktiskt, avjnöt idag en utsökt middag vid havet bestående av paella och vitt vin :)

Nu håller Barcelona på att vinna Spanska Cupen så snart brister väl staden ut i glädjevrål. Och då ska Linus börja skriva sin uppsats och jag ska vara stark support (eller störningsmoment, beror på.. ) eller så struntar jag i det och drar ner till Placa Catalunya och deltar i festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0