Infektionen är funnen

Dom har äntligen hittat var mammas infektion sitter. I levern är det som det har spökat och anledningen att dom inte trott på detta tidigare är att hon "borde" ha riktigt ont men det har hon inte haft,
Den ska i alla fall operaras bort och snart hoppas vi är hon helt frisk. Hon får kanske nån mer vecka på sjukhus nu, men det är det ju värt om allt blir bra. Lite jobbigt bara att jag ska åka iväg och hon fortfarande ligger inne. Vill ju såklart vara där för min kära mamma. Hoppas dom gör operationen nu innan helgen.


Hade en mysig eftermiddag och kväll igår. Först en härlig fika med Linnea där vi pratade om livet som skall levas och sedan åkte jag hem till älskade morfar och stannade hela kvällen. Min morfar är så himla go! Han börjar allt bli lite gaggig men han skojar massa och berättar mer än gärna om sitt liv. Har hört ett antal gånger om alla de gånger han gårr i Panamakanalen men det är bara mysigt. Älskar dig moffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0