Trams

Är ofta så att jag har tänkt på något som jag kan skriva här och sen när jag väl sitter här så tycker jag det är oviktigt och varför skulle hela världen vilja höra om det. Men det är väl det som de flesta bloggar innehåller, saker som egentligen inte är så himla intressanta. Enligt min mening är de mest populära bloggarna inte fyllda med så mycket vettigt. Men det finns tydligen ett behöv att läsa om tonåringars vardagsliv..

Nu ska jag kanske inte säga så mycket för hur mycket klokt och genomtänkt har det stått i den  här bloggen. Jag startade den ju i och för sig bara för att berätta om mitt liv nere i Verbier. Och så slapp jag dra så  mycket i telefon för en viss man.. nejdå det är kul när du ringer pappa!

Verbier tiden är ju nu över så bloggen borde ha uppfyllt sin uppgift men kan ju lika gärna ha kvar den om jag kommer på nått vettigt att dela med mig av. Eller så har jag den bara för att skriva ner massa trams som det här :)

Lägger upp några härliga minnen från Verbier så blir det lite vettigt i alla fall




 



Kommentarer
Postat av: pappa

Visst e de

2009-05-05 @ 23:02:28
Postat av: pappa

Visst e de

2009-05-05 @ 23:03:20
Postat av: pappa

Visst e de

2009-05-05 @ 23:04:34
Postat av: pappa

Visst e de

2009-05-05 @ 23:05:32
Postat av: pappa

Visst e de

2009-05-05 @ 23:08:30
Postat av: angelica

hej Gumman! Hemma igen alltså?! Fast åker igen imon såg jag! Häktiskt liv du har! Kanske kunde vi ta en "tränar"träff snart! Vad sägs? ska du va hemma efter 15??kraaamis

2009-05-07 @ 11:47:22
URL: http://angelicamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0