Dagens rörelse avklarad

Har bestämt mig att jag ska försöka röra på mig varje dag, och helst varannandag ska det vara i form av en springtur. Idag blev det en 1.5 timmes promenad med vattenpölshoppande tillsammans med lilla Nora sista biten :) 
Ska också äte så lite sött och dricka så lite alkohol som möjligt. Detta gäller tills sommarsäsongen sätter igång om 2,5 vecka och förutom Barcelona veckan har det funkat bra. Vill få bättre kondition igen och sen ska jag inte sticka under stolen med att jag också gör det för att försöka bli av med det extra på magen som ölen i Verbier bidragit med..

Känner mig riktigt stolt och nöjd de kvällar jag går och lägger mig och har lyckats med det för dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0