Supernanny en vecka till

Det har ändå gått rätt bra med ungen denna veckan, idag hade vi det riktigt härligt, och jag har tjänat nästan en hel månadslön på en vecka :) Nästa vecka blir det minst lika mycket jobb med en liten 5 månaders pojke. Jag var och träffade dem en kortis idag och han var riktigt söt och verkar vara väldigt "lätthanterad". Mamman verkar vara väldigt bra också, inte massa regler utan han äter när han är hungrig och sover när han är trött. Hoppas på att det ska gå bra.

Bestämde med brodern igår att jag ska åka och hälsa på dem nästa lördag och stanna ett tag. Får se hur länge jag står ut i deras lilla kyffe med den fulla dansken.. Nä men ska säkert bli topppen! Blir som en semester från semestern :)

Ikväll blir det nog lugnt är helt slut efter att b.la. sprungit runt och lekt dinosaurie en timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0