TJHOO!!!

Jag har haft min bästa skiddag hittills! Vi gick upp tidigt, 7.15. Idag med :P får akta mig så de blir en vana..
Vi hann med första bussen till Bruson (som ligger på andra sidan dalen) och lade första spåret i underbar pudersnö!
Ja de var fantastiskt och jag åkte runt med ett leende hela dagen :D

Ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt för en förhoppningsvis till underbar dag på berget i morgon! För på söndag ska jag börja jobba med att passa en liten 3 åring på heltid i en vecka. Lite tråkigt nu när snön kommit men kan nog bli helt ok och så blir det inte fel att tjäna pengar.

Hoppas ni alla har de bra!

Kommentarer
Postat av: Sandos

Låter kul :) Jag vill me till snön :O

Klart jag hänger med och kollar på cortegen!

2009-03-09 @ 16:37:19
URL: http://sandos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0