Supernanny

Jag tar hand om en liten skitunge på 3 år, men är väl inte hans fel att han är jobbig för hans mamma har kanske inte den bästa uppfostrningstekniken...
I alla fall så var hans mamma med hela dagen igår  (var lite konstigt) och imorse grät han som en stucken gris efter att de hade gått. Han var väl inte precis överlycklig över att vara med mig men jag tjusade honom med att hälsa på i stallet hos hästarna, åsnerna, grisen, kaninerna, hönorna och katten. Sedan gick resten av dan helt ok så det ska nog bli bra det här!




Kommentarer
Postat av: pappa

Låter skönt med en sådan skiddag!Du löser det med den skrikiga ungen, det brukar du ju göra med det mesta.Lycka till!

2009-03-09 @ 17:38:06
Postat av: Sandos

Skrikiga barn är något av det mest irriterande man kan stöta på i det moderna samhället.. Det och när batterierna tar slut i fjärrkontrollen utan att man har nya.

Vore jättekul att komma ner, måste se till så jag har pengar bara ^^ Jag festar ju bort för mycket för tillfället.. Vad skulle en vecka kosta där nere ungefär?

2009-03-10 @ 00:31:17
URL: http://sandos.blogg.se/
Postat av: Sandos

Tretusen spänn för ett liftkort? Vafan, nästan så det är billigare att hyra helikopter som flyger mig upp efter varje åk.. =/

Så vi tittar på runt tiotusen ungefär, beroende på hur jag gör med utrustning och sånt.. Det är ingen omöjlighet. Får titta lite på när bara, och om jag ska åka alla dagar eller hur jag gör. Ge mig gärna förslag, du är experten ;)

2009-03-12 @ 01:39:37
URL: http://sandos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0