Det snöar igen

och det är jättehärligt! Häromdagen regnade det nere i byn och var som februari i Göteborg. Inte alls kul, men nu snöar de massor så imorn blir de puder! Ska bli så kul för var rätt längesedan nu. Blir ingen åking idag för ser ut att vara jättedålig sikt och då kan man inte åka ut på äventyr ändå så ligger hemma och laddar för en förhoppningsvis underbar dag imorn.

Imorse gick jag upp kl 7.00 vilket är det tidigaste någonsin för mig härnere. Skulle nämligen följa med Julia ner till kommunhuset där hon skulle bevisa att hon får lön så hon kan försörja sig. Annars skulle hon bli utvisad på måndag. Men det gick lätt då det bara varit något kommunikationsfel med hennes jobb. Jag frågade också om jag var tvungen att registrera mig på något sätt, blev ju lite orolig när poliserna var och letade efter Julia igår, men det behövdes inte.


Glada i köket

Trött efter "värsta backen i alperna"  citat mikael
Trevlig skidutflykt


....


Jag måste också bara berätta att vårat ungdomslag Team Harmony har tagit SM-guld! Ett historiskt guld då det är, så vitt jag vet, det första USM-guldet som inte Bluebird från Landvetter vunnit. Grattis tjejer och tränare! Ni är grymma!!!

Kommentarer
Postat av: Sandos

Hej :D Va ett tag sen! Jo, tekniskt sett är jag ju inte arbetslös än, "jobbar" ju tills sista mars.. Så just nu festar jag med lön! :D Men du verkar ha det bra där nere! ser riktigt kul ut.. hur länge stannar du?

2009-03-06 @ 19:06:30
URL: http://sandos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0