Volvo Ocean Race har seglat vidare

Igår när jag gick hem efter jobbet vid halv sju så var det riktigt lugnt på kajen efter lördagen och söndagen då det faktiskt var folkfest på Marstrand efter allt regnande. För i början av jippot kändes det verkligen som en flopp, men som sagt det tog sig till helgen. Fast det fick ju inte jag njuta av så mycket eftersom jag låg hemma och tyckte synd om mig själv med min superförkylning. Jag var inte alls sur, inte alls... =P

Men kunde ju inte bara missa att få se dessa häftiga båtar segla så masade mig upp på söndagen och åkte med båt ut på fjorden i de stora vågorna och fick allt se lite seglande innan jag fick åka in till and för att jobba. Sista dagen med lunch och middag till alla volontärer och team, så skönt! Nu är jag ledig till på onsdag och ska försöka bli friskt tills dess.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0