semesterdax

Kan jag behöva efter allt slit eller hur?

Åker imorgon ner till Halmstad för att hänga med fyra goa kollegor från skridskorna hela helgen. Ska bli jättekul! Jag åker ner själv mitt på dan för att titta på min framtida lägenhet! Har kontraktet här hemma så allt är klart, men vill ju ha en bild ab hur den ser ut och ta mått så jag kan börja planera möblemanget.
Hela nästa vecka blir det tältande på Roskilde festivalen. Just tältande kan bli lite tufft men annars ska det nog bli kanonkul!!


Idag tog jag första doppet för sommaren, lite sen kanske men men. Var uppfriskande (=kallt) men jättehärligt att torka på de varma träplankorna i den ljumna vinde. Så ska sommaren vara =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0