"Riktig" lägenhet på G

Igår var min far och tittade på en lägenhet nere i Halmstad för min räkning. Blev nämligen uppringd av ett litet fastighetsbolag i tisdags som jag gjort en intresseanmälan till och de erbjöd mig en lägenhet. Var lite intressant att stå på jobbet och via telefonen få beskrivet hur den var. Fast var inte den lägenheten jag blivit erbjuden utan en annan så idag ska mycket snälla Idah gå och titta på den riktiga. Sedan ska jag ner till Halmstad nästa helg och ockås försöka titta på den. Verkar de lite rörigt? Det är de, men summa sumarum är att jag kan få ett 1:a hands kontrakt! Mycket trevligt!!

Idag har jag annars haft min värsta bakfylla nånsin. Huvudvärk som den dan i Verbier när jag satt stilla i fotöljen i 3 timmar + illamående. Var "bara" och tog några glas vin på Mama's efter jobbet igår, men blev nog lite mycket vin och lite lite vatten efter 12 timmars arbetsdag. Var kul i alla fall och det är väl meningen. Även om det har varit lite mindre trevligt idag... Fast det börjar släppa nu så ska gå och försöka hitta nån mat i skåpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0