Härliga Halmstad

Har haft det riktigt bra i Halmstad. Var jättekul att umgås massa med Amelie och träffade också Idah :D Vi har sysslat med solning, grillning, blodgruppsbestämning, lägenhetstittning, kubbning, tjôtning, ätning, bilåkning

Och lyckades med mitt uppdrag och hittade en lägenhet , 29 m2 i Gamletull. Är en andrahand, men hon verkar vara en bra och inte så krånglig tjej. Så från 1 augusti är den min (jättebra då de andra villa att jag skulle flytta in från juli)
Ska nog bli bra det här, ser fram emot att flytta till Halmstad och starta en ny era i mitt liv :)


Linus din mor får mycket cred för pajerna! heter Lillians ananaspaj i min receptbok :)

Kommentarer
Postat av: Linus Harrysspm

hahah mena la de!!

2009-06-03 @ 00:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0