Jobbar igen

Jag jobbar för första gången sen i november. Kan ju inte säga att de är så tufft, åker skidor med en 5-åring eller hans storebror i 3 timmar per dag medans hans mamma är i närheten. När solen skiner kan man stå ut. :)

Annars är de en jäkla massa veckoturister här nu. Vecka 8 är tydligen en av de värsta (ur vår synpunkt) veckorna under säsongen. Både engelsmännen, fransmännen och skåningarna har lov. Det betyder att man måste stå i kö till liften och se upp för folk som helt plötsligt bestämmer sig för att svänga rakt över backen. Man blir allt lite kräsen och lite bortskämd när man är här så länge.

Nu ska jag slänga in en tvätt och göra lite mat innan jag beger mig till barnbacken och jobbet.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter som ett skönt snajs.Bra uppvärmning inför 5 månaderstjejen i mars.Sköt om Dig!

2009-02-18 @ 18:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0