känner mig redo för morgondagens drabbning

Tjejerna har precis gått och kvar är kaffemuggar och almondydaimtårta-spår på diskbänken. Vi har varit ritkigt duktiga idag och jag känner att det anatgligen kommer gå bra imorn. Är häftigt när man inser hur mycket man lärt sig de senaste dagarna, veckorna och måndaderna! Mitt ordförråd har utökats markant. Interagera som jag inte visste vad det betydde i augusti använder jag nu flitigt när vi diskuterar. Känns som om jag kommer vara ritkgt fullproppade med kunskap efter fem år med studier här.

Nu ska jag få gjort lite mat och sedan bara slappa framför tv och nått program där huvudet inte behöver anstränga sig särskilt mycket. Det plus lång sömn är mitt sätt att ladda inför fem timmars salstenta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0