det blev en kanonkul helg

4 av 5 toasters, minst! Grabbarn gav i alla fall ett bra betyg åt Halmstad och folket :)

I fredags hade vi tentafirande hemma hos mig och det blev en mycket lyckad kväll med massa härligt folk. Jag och D som bor mitt emot mig slog ihop våra fester så lärarna tog över korridoren =) var någon granne som inte tyckte om detta då Securitas kom och knackade på vid halv tre och festandet avslutades smidigt. Men några stackar fick gå hem utan sina skor och jackor då de var inlåsta hos D.

På lördag hade vi rundtur i Halmstad city och på högskolan och efter en god middag som grabbarna stod för blev de Sing-star och Wii spelande hemma hos E och sedan lussevaka på Kåren med dans både på dansgolvet och runt granen. Efter att ha varit och ätit upp Ns hemmagjorde pizza kom vi i säng kl halv sex.

Blev bortagjord pizza till frukost för grabbarna innan de tog tåget hem. Jag har ägnat min söndag åt scrubs, sovande och avslutade en super helg med stämningsfull och vacker Luciakonert i kyrkan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0