Sista kvällen i Verbier

Det snöar!! Är helt sjukt att det gör det nu den 27 april när liftarna är stängda för säsongen och allt. Bamsestora flingor så nu är allt vitt igen.

Vår lägenghet är jätteren och redo för inspektion imorgon bittte. Väskorna står fördigpackade, min har mer plats kvar än när jag åkte ner vilket är konstigt, men har slängt lakan och sånt.

Jag saknar redan säsongen som varit. Jag har verkligen haft jättekul! Kommer kännas konstigt när man kommer hem att inte ha minst någon av sina sex sambos som är redo att hitta på nått kul. Jag kommer sakna dem, men vet att jag kommer träffa i alla fall de tre som bor i Göteborg ganska snart.

Tror inte det är någon ide att försöka sammanfatta säsongen, men kan säga att jag är nöjd med den och kommer minnas den i hela mitt liv.

Hej då Verbier vi ses igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0