plugg. var?

Har skickat iväg en ansökan för universitetet nu men är inte alls säker på den (man kan ändra tom 15 april). Blir lärare för grundskolans senare år i naturvetenskap men är inte säker på vart. Är ju svårt att veta hur städerna är och också svårt att få en uppfattning om vilka som ger bäst utbildning för hur jag vill ha de. Jag vill har mycket didaktik och kurser som konflikthantering. Alla skriver ju så himla fint om sin såklart.

De ställen de står emellan är Linköping, Jönköping, Halmstad och Malmö. Har du några tankar eller åsikter så dela gärna med dig!

Tror ju att det kommer bli bra var jag än hamnar och kommer ju nog inte bli så att jag tänker varför valde jag inte det istället. Men är ändå svårt att bestämma mig.

Hopppas de blir bra med lärare bara, nu när det snart är "definitivt" så får jag lite tvivel. Men kan inte komma på nått annat som jag vill göra och jag trivs ju att jobba i skolan. Va fasen! De värsta som kan hända är att jag upptäcker att det inte är vad jag vill och jag får hopppa av och börja nått nytt. Och det är inte så farligt. 

Blir nog bra det här vad de än blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0