Man längtar tillbaka till den tiden

Om man kunder vrida tillbaka till den tiden så skulle man göra däää
80-talet vart tog du vägen!!
(Pontus "pontiak" Johansson)


Nä är inte 80-talet jag längar till utan tiden med puderåkning. Det känns sjukt längesedan som vi lekte i så här mycket snö.


Men är riktigt härligt med vår också, även om de senaste tre dagarna inte har varit så fina. Det snöade till och med i förrgår, men hade smält bort när vi vaknade dagen efter.

Veckan som varit riktigt rolig. Var festande varje dag med påskfirande, avslutnings-afterski, politiska diskussioner och bech party. Så inte konstigt att jag nu är fökyld och inte orkar göra nått mer än att hänga hemma. Är lite tråkigt, känns som om man lika gärna kan göra det hemma i Sverige men men. Dagens happening har varit hembakade scones som jag väckte alla med till frukost och Sagan om konungens återkomst extended version, 4 h och 10 min. Men imorgon ska jag våga mig ut för då är det stängnings kväll för den nattklubben vi varit på mest och det får man ju inte missa.

10 dagar kvar tills hemfärd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0