Skidor ??

Nu är packningen redan i full gång. Berget som ska ner i min hockeytrunk växer för varje dag och jag har nog koll på det mesta. Lavinkit är på väg från tyskland och tävttmaskinen går varm.

Det problem jag har är vad jag ska köpa för skidor. Har ett par pistskidor, men tänkte inför min tänka karriär i offpisten köpa ett par skidor för detta ändamål. Får mycket hjälp och tips på www.freride.se, men det är svårt! Alla säger att jag ska ha ett rejält stora och det känns ltie skrämmande men ska vara det för att det ska gå lätt i lössnö.

Ska försöka få testat lite olika där nere, hoppas på några, som Carlde uttryckte det,  prylgalna killar som har en del coola skidor som du förhoppningsvis kan få provåka för en öl på Puben...

En vecka kvar tills jag sitter på Puben i Verbier och tar en öl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0