Snö och seg

Idag snöar det igen! Verkar vara som en bybo sa att de snöar i tre dagar ,är sol i tre dagar, snöar i tre osv.
Jag känner mig fortfarande hängig så ska ta de lugnt idag me. Ska dricka te och titta på snowroller =)

Ikväll är de "Ski Bum sale" på wonderbar. Vad jag förstått är de folk som säljer begagnat och kanske också nya saker från affärer Jag ska dit och försöka hitta ett par skidor, vill köpa ett par större som jag kan ha i min framtida offpist karriär, och en nättare ryggsäck. Sedan får jag hoppas på att jag känner mig bättre ikväll så jag kan gå ut. Har legat hemma tre kvällar nu och de går ju inte för sig ;)

Måste bara berätta om budget varorna. Affären Migro har ett eget märke som heter Budget och som är klart billigast. Så gott som alla säsongare köper det för det är ju lite gejen med att vara "skid luffare" att man äter billig mat. Det som är lite roligt är att alla budget varorna är grön-vita och att det ser lite kul ut när man lägger up sina varor på bandet och nästan allt är grön-vitt. Eller när man tittar in  vårt kylskåp..

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hej syster. Det ser ju ut som du har det ganska bra. Vi är tvungna att åka ner för berget för att handla för här uppe är saker minst dubbelt så dyrt. Men vi får låna en bil från Jimmy (killen som hämtade oss i Geneve).



Har köpt liftkort nu och de sa att man kan få pengarna tillbaka då man får jobb. Hoppas du har det bra. Vi ses ju ganska snart.

2008-12-11 @ 19:15:22
URL: http://viikset.se/laneige

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0