Snörvel

Tänkte först jag skulle bespara er att berätta att jag sitter här och snörvlar. Men jag har tråkigt så va fasen. Men snörvel är bra på ett sätt för brukar betyda slutfasen i min förkylning!

Jag var i alla fall uppe kl 8 idag och ute i backen strax efter nio. Verkade vara sådär väder med snö, men när man kom upp på toppen var de sol och blå himmel. Snömolnen låg som ett lock på 2000 meter och under dan sänkte dom sig så hade riktigt bra väder. Nästan inget folk i backen heller, de trodde väl de var dåligt väder, så ganska så najs. Som nalle i snowroller säger. Ni tycker la jag är lite insöad på snowroller men är faktistk kul att köra med de citaten när den är inspelad här. Vi har suittit och spånat på att vi ska spela in en egen version av den.

Nu kom det hem lite folk så behöver inte sitta här och skriva.

Ha de gôtt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0