Jättebra!

Resan ner gick förhållandevis smidigt. När vi kom på nattåget i Köpenhamn var det pyttesmå kupér och det fanns ingen chans att ens en av väskorna skulle få plats, men det slutade med att väskorna fick en egen kupé. Och efter kommenater " Are you the only girl? Then you can sleep there." Fick jag sova med väskorna och fick således en privat kupé. Inte alls fel :)

Blev sedan många byten i Schweiz men jag kom fram hel och behållen till Verbier 16.30 i måndags. Då hade jag också hittat en hemlös 18 årig tjej från Lund som jag så hjältemodigt erbjöd en boendeplats hos oss. Så nu är vi  tre i lägenheten. Lägenheten är jättebra!! Vi har en litt precis bredvid huset som tar oss upp på berget och vi kan åka skidor ända fram till dörren!!!

Idag har skidorna varit inne på lite make over och jag har passat på att söka lite jobb.


Snön faller varje dag och det börjar bli bra med snö på berget. Är inte så många liftar öppna nu, mest för att de inte är så mycket folk tror jag. Men imorgon blir det i alla fall skidåkning ordentligt i de pistar som är öppna!

Hoppas allt är bra där hemm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0