Jag kommer trivas här!

Idag har jag:
Gått upp kl åtta
Ätit gröt ( billigt och helt ok)
Åkt skidor
Sovit
Sökt jobb på en pub och försökt övertala dem att jag kan franska
Pratat med en tjej som tror hon ska få sjörbjug
Ätit pasta al la Emmy och Nina
Druckit rosevin med fanta (lite sommarfeeling)
.
Och jag ska:
Ut  på pubarna och skaffa vänner


Efter lite trix så kommer här några bilder också
-
Vi bor längst ner till vänster. Som sagt mitt i backen!


Soffan för gäster. Ska du bli en? Är bara att höra av sig och boka upp den 


Totte njuter i solen

Kommentarer
Postat av: Robert

Kan du boka upp soffan vecka 7 åt mig? Kul att höra att allt går bra för dig.

2008-12-05 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0