Hahaha

Jag har märkt att när jag är i en jobbig situation så skrattar jag. Så under den dryga halvtimmen jag kämpade med snowboarden så skrattade jag mycket. Kan väl säga att jag inte kom ihåg nått från mina försök för nio år sedan.
Att åka i knappliften gick inte bra, trots att liftsnubben var väldigt gullig och hjälpsam och förklarade hur jag skulle göra på franska. Jag förstod en del och log åt resten. Jag lyckades ta mig upp en bit två gånger.

Med Kristofers hjälpande hand lyckades jag sedan faktiskt svänga åt båda hållen. Sen var jag helt slut och genomsvettig och kände mig nöjd för idag. Har ju faktiskt en hel säsong på mig att lära mig.


Emily hjälper mig.

Ikväll ska vi göra mat tillsammans allihopa, Lasagna a la Totte, och sedan senare kommer mer folk hit och vi ska ha en liten fest. Kan kalla det Luciafest, fast Lucia var igår. Kommer nog bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0